onsdag 23. april 2008

Dagens

Foto: privat


Det har vært en busy dag på jobb, masse å gjøre på vakt i akutt mottaket. Det er jo gøy også, seff. Gikk hjem i mens jeg spiste en is. Krone is med jordbær er mon favo. Dagens er jeg fornøyd med, skoa lyste litt opp kan man si. Skinnjakke fra ei sjappe i London, H&M kjole, tights fra Topshop, oransje gummi sko fra Melissa+Campana kjøpt hos Little Miss T, Max Mara veske og klokke fra Armani.
'
'
Busy day at work today, lots to do on duty at the ER. But fun, off course. Walked home afterwards, and had an ice cream on the way. Todays outfit was kind of colourful, at least the shoes: leather jacket from a London shop, dress from H&M, tights from Topshop, orange rubber shoes from Melissa+Campana from little Miss T, Max Mara bag and Armani watch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei ja! nå savner jeg en viss mail du lovet å sende meg i stad..?? hadde tenkt å begynne på kuren i morgen nemlig=) liker skoa dine!! de var oransje og fine=) fint med litt knall farger nå som det går mot vår.. nå har jeg bytta det norske abonnementet mitt til et som hette MTU og var kjempebillig! det burde du også gjøre på www.mtu.no
ellers, fortsatt fortreffelig aften!!

NORA sa...

kanskje du også må ha sånne sko:)