søndag 6. april 2008

Ønskeoutfit # 4


Foto: Urban Outfitters


Jeg er fan av en hvis mix av classic, minimalistisk og street style. Dette antrekket synes jeg er topp. Jakka er av merket Covet, og øreringene er fra Gold Room, alt kan kjøpes på Urban Outfitters webstore. Antrekket er knall med Adidas sneakersa fra gårsdagens post, Converse eller mine vintage YSL pumps. + rått med motorsykkelstøvler, her fra Frye, men de likner de jeg har. Har vært dårlig til å poste egne outfit bilder i det siste, men det er bare å bli flinkere. Ikke sant?
'
'
I'm a fan of a mix of classic design, minimalism and street style, This outfit is a great combo. The jacket is from Covet, and the hoops from Gold Room, and all can be bought at Urban Outfitters. Also works well with the Adidas sneakers from yesterdays post, Converse or with my vintage YSL pumps. + wicked with motorcycleboots, these from Frye look like mine. I haven't been too good at posting my personal outfit pic's, but it's time to get better. Rigth?

Ingen kommentarer: