torsdag 27. mars 2008

Tur igjen

Jeg skal en tur hjem til Arendal i helgen, reiser om ca en time, fakta (ja, Rebecca, bruker det ordet). Det skal bli deilig, det. Søstera mi er hjemme og kusina mi, Mariel, fra London er hjemme med sin tre år gamle sønn. Blir godt å se de igjen. Har og planlagt å leite i skap, på jakt etter noe fint jeg ikke viste var der (mamma er flink til å spare på gamle klær og sko), og har lyst til å få sydd en veske av et skinnskjørt jeg kjøpte på loppis i fjor høst. Vel, vel...vi får se hvor aktivt jeg er. Da blir det bloggings igjen når jeg kommer igjen, for vi har ikke internett der hjemme!

Ps: ta en titt på en favo blogg i mens da, her.
'
'
Going to my home town for the weekend. Looking forward to seeing my sis, and my cousin, thats visiting from London. Take a look at one of my favourite blogs at the moment, here.

Ingen kommentarer: