lørdag 30. august 2008

Grå Anatomi

Da er høsten for alvor kommet, for uka som var begynte en ny sesong av Grey's Anatomy. Jeg koser meg veldig med serien, og synes den er veldig underholdene, både på det romantiske og faglige plan. Men, til alle dere der ute, som lurer på om sykehus hverdagen er sånn som på TV, og stadig spør meg om det, må jeg skuffe. Der er ingen turnuslege/overlege romanser hos oss, heller ingen nyutdannet lege som gjør alle mulige inngrep. Men I like my work a lot anyway, og så har jeg jo min McDreamy hjemme.
'
'
The fall is here, and a new season of hit TV series Grey's Anatomy just started showing. I'm really enjoying the series, and find it really entertaining, both romantically and professionally. But, to all of you out there, who frequently ask me if hospital life is anything like on TV, I have to disappoint you. There are no chief doctor and intern romanses where I work, nor are there fresh doctors who do every sort of procedure. but I like my work a lot anyway, and pluss I have my Mc Dreamy at home.

Ingen kommentarer: