mandag 9. november 2009

Trøttings

Er litt "on the downside" i mitt energinivå i dag. Tok to visdomstenner for to uker siden, og har hatt vondt i tida etterpå, som igjen gjorde at jeg måtte ta mye Ibux, som igjen gjorde at jeg nå har vondt i magesekken. Pluss at jeg har vært på to døgnvakter i helga, og at jeg var hos tannlegen i dag igjen. Så nå ligger jeg her på sofaen, og ser Scrubs. Jaja, det er bra ikke alt er på topp hele tida, sånn at man har noe å sammenlikne gode tider med.
'
'
I'm a bit on the downside when it comes to energy at the moment, had two teeth removed two weeks ago, and then had to take lots of NSAIDs, and now I have pain in my stomach. Pluss I just had two 24 hour shifts this weekend, and went to the dentist again today. So now I'm on the sofa watching Scrubs. Oh, I guess it's good to feel down sometimes, to have sometihing to compare goodtimes with.

Ingen kommentarer: