mandag 4. mai 2009

Vårens sikreste

1 - Chino-shorts: Jeg har gått til innkjøp av en kitt farget en fra H&M herreavdelingen. Den er baggy, og jeg vil bruke den opprullet med høye hæler til fest, og med gladiatorsandaler på stranda.

2 - Jeans-shorts: Jeg har lagt min elsk på baggy, og har klippet min egen av en av faderens gamle jeans. Inspirasjonen hentet fra
Alexander Wang seff.

3 - Hvit singlett: Yes, again, and always.

4 - Småblomstrete: Hver vår tenker jeg det samme, jeg må ha et blomstrete plagg. Men fler kan bli for mye. Årets er
denne fra Luella, en investering som sådan, da kjoler er en favo om sommeren.

5 - Høye hæler i cognacfarget/brunt/nude skinn: Forlenger sommerbrune bein, og er lekkert til alle farger. Fikk mine for 200 spenn på Zara.

6 - Skinnreim: Rundt hodet eller rundt håndleddet. Billig og stilig.

7 - Knallfargede sko/sandaler: Det er kult å kle seg enkelt, men desto kulere er det dersom man topper det ved å ha på et par ville sko. Prøv
Melissa Plastic Dreams. Tyggis på beina.

8 - Jeansjakka: Finn den fram. Kan godt pusse den med litt sandpapir sånn at den blir litt god å slitt, det er finest.

9 - Blazeren: Gjerne vid og løs, sånn som på 80- tallet. Jeg synes det er rått med den beige varianten, til en slapp shorts og singlett. Plain sort funker også alltid bra.

10- Stripete trøyer: I alle mulige farge-komboer, bare hiv på. Min favo er blå-hvit, sort-hvit og rød-hvit. Litt safe, men passer til ALT. Sjekk ut H&M for mange gode varianter.

11- Harems bukser: Super fint, og super comfy. Har allerede sort og en lilla faktisk. Fine til høye heler på fest. Et par i
sort er en sikker investering.

12- Skinnjakka: Kommer man utenom. Nei. Invester i en favoritt, og du har en jakke i mange år. Nå er mokkajakke veldig hot, det samme er MC jakka i sort.
Acne har en fin en.

13- Frynser: på veska, på vesten, jakka eller skoa. Fin-fint. Jeg kjøpte meg akkurat en frynsete Prada veske i Italia, og den har jeg brukt mye allerede. Den spriter opp ellers enkle antrekk.

14- Metallic sminke og peach blusher: Du bommer ikke med MAC's øyenskygger Retrospeck og Honeylust. Peach i kinnene er supert til gyllen hud. Og ikke glem vannfast mascara, Kanebo 38¤ er en helt klar sommerfavoritt.

15- Rette jeans med litt høyt liv: Litt høyde på livet må buksene ha. Putt T'en oppi. Jeg synes både
Won Hundred, Whyred og Acne lager ordentlig bra jeans.

Ingen kommentarer: