torsdag 14. mai 2009

Dagens#14.05

Vært en del på farta i dag. Har fått nøkkelen til leie-leiligheten i går. Den er i øverste etasje et gammelt hus nær Arendal sentrum, renovert, men der er ikke møbler. Jeg hadde ikke tenkt å bruke særlig mye penger på det heller, så mamma og jeg har vært på brukthandel og kjøpt stoler og bord som skal males. Så kan man kanskje ta seg råd til disse to, for å piffe opp stilen.
Dagens består i parkas, Gaupa, cardigan, See by Chloé, stripete genser H&M, haremsbukse, Zara, plastikkballerinas, Melissa, veske, Marc J.





Foto: privat

2 kommentarer:

Ingvild Telle sa...

Hola!
Jeg elsker håret ditt!
Hvor klipper du deg???

NORA sa...

Hola igjen. Så hyggelig:) Tusen takk! Jeg klipper meg hos Kristian på Billie Bangs i Rathkesgate. Liten salong, fine folk. Kan absolutt anbefales:)