lørdag 20. desember 2008

Julestemning

La meg presenter årets juletre, og det første juletreet vi eier. Yatzy kom hjem med edelgrana på torsdagen. Lys og fot var handla inn tidligere i uka, og julepynten sydde jeg for noen år siden. Det nye er soppene som jeg strevde lenge med å finne. Ikke mange som selger slike lenger. Nå sitter jeg ved treet og hygger meg med en cortado. Presangene er pakka inn i årets nøye utvalgte papir, tråd og pynt. Innpakningen er like viktig som gaven inni.
PS: bak PC'en står nyinnhandla gave til meg fra Yatzy fra Den Dama. Oh yeah.






Foto: privat

3 kommentarer:

Anonym sa...

så deilig å se hvor fint dere har pynta!!!:) gleder meg veldig til vi ses tirsdag:) kram kram:)

Anonym sa...

koselig julestue får en si !! men skal dere ikkje sørover ? kanskje vi sees der, har dere fått kort i posten?klem, g

NORA sa...

Takk for kortet. Søteste ungen i by'n! Reiser nedover den 23. Koselig om vi treffes for en kaffe på Lindveske eller no. Har en liten ting til Ollis. Klems