torsdag 4. september 2008

I'm wishing for...

Føler meg lite glamorøs om dagen. Dagene går i hvitt, eller når jeg ikke har på meg sykehusklær, har jeg som regel på noe komfy. Og sneakers. Deilig at man kan kombinere en virituell ønskeoutfit, bestående av blomstrete chiffon kjole og high heels. Mitt tips er komboen av feminin kjole og herreaktig ull cardigan, så stjel kjærestens, eller invester i denne. Blir det kaldt så få tak i en ull tights og skinnjakke. Med en vintage metallic clutch blir du festklar.


Foto: asos.com

Don't feel so glamorous these days. Everyday wearing a white labcoat, and if not that, something comfy, and sneakers. Todays wish outfit consists of a chiffon flower dress and heels. My tip is a combo of a feminine dress with a masculine wollen cardigan, so steel your boyfriend's or invest in this. If it is cold, wear it with wollen tights and a leather jacket. A vintage metalic cluth makes this a party outfit.

Ingen kommentarer: