fredag 9. januar 2009

Investeringer

Her er 10 kjøp å satse på i vinter, som også holder seg ut over våren 09:
  • En stor strikkejakke i ull, i en nøytral farge som f.eks grå, sort, militærgrønn eller beige. Jeg liker ofte best herrecardis, grunnet formen, pluss at da går ikke alle venninnene mine rundt med den samme.
  • Ankelstøvletter i skinn. Hæl er bra, men ikke for høy, for da får man problemer med å bruke dem til hverdags. Disse fra Hope er knallfine, og er en god investering som holder lenge, selv om de er litt dyre.
  • Marine-genser, med det menes seff en hvit genser med mørkeblå striper. H&M har en fin en.
  • T-skjorte med print er alltid aktuelt. Man kan godt bruke litt ekstra penger på den, for de fra H&M går alltid alle med.
  • Parkas av type slapp + armygrønn. Bruk nå med en ullgenser under, og senere til vårkjolen.
  • Skinnveska, og da mener jeg både clutchen og veska. Clutchen skal framdeles være litt oversized, og det samme gjelder for veska.
  • Sneakers. Alltid kult, til både kjoler og bukser. Gå for de som er ankelhøye.
  • Fine jeans er ofte redningen når man ikke vet hva man skal ta på seg. Man MÅ alltid ha et par, eller flere i skapet.
  • Rouge - fra fersken til rose til sterkere rosa. Så fint og friskt.
  • Et smykke, som er både fint og funky. Selv har jeg et rosa Flamingo-smykke jeg er sinnsykt fornøyd med fra Arena CHP.

...Og er du heldig, og kjapp, gjør du kanskje kupp på salg. Yey!

Ingen kommentarer: