onsdag 30. desember 2009

The outfit of the evening

Nå skal jo jeg ha vakt i morgen, så jeg får i år ikke pyntet meg noe videre på nyttårsaften. Hadde elles tenkt at paljettharems hadde vært bra med en enkel singlett og høye hæler. Ellers så har jeg en liten sort kjole med volanger som kunne blitt fin. En observering er at det går ofte mye i sort på fester på vinteren. Jeg synes ikke det er kjedelig i det hele tatt, men styling er viktig. For å ikke se ut som alle andre kan man ha en oppsiktsvekkende farge på veska feks mørke blå, eller et neonfarget belte eller bangle, eller ha brune sko til eller fargerike smykker a la Marni. Og for å skape litt spill, kan man for eksempel kombinere sorte plagg av ulike stoffer, eks silkekjole og grovstrikket ullcardigan. Black is not boring.
'
'
Well I'm on duty tomorrow, so I wont be needing to dress up for the new years eve, but if I were to, I probably would choose those sequined black harem pants, with a simple top and heels, og an LBD that I have haning. An onservation is that there is a lot of black around at parties in the winter season. And I dont find it boring at all. The stylig is important, f.ex having a coloured bag ex in dark blue, or a neon bracelet og belt, or you could have brown shoes, or colourful jewellery a la Marni. It's also a good idea to combine fabrics, f.ex a black silk dress with a black wool cardi. Black is not boring.

Ingen kommentarer: